30 Haziran 2009 Salı

Dr Ender Saraç'tan selülit için doğal çay

Sevgili okurlar bildiğiniz gibi Uzman Doktor Ender Saraç Posta gazetesinde sağlıklı zayıflama ve sağlıklı yaşam hakkında bir yazı dizisi yayınlamış.Benim abonesi olduğum bir yazı dizisi ,ilgiyle takip ediyorum.Bugün okurken dikkatimi çekti.Dr.Ender Saraç




Sevgili okurlar bildiğiniz gibi Uzman Doktor Ender Saraç Posta gazetesinde sağlıklı zayıflama ve sağlıklı yaşam hakkında bir yazı dizisi yayınlamış.Benim abonesi olduğum bir yazı dizisi ,ilgiyle takip ediyorum.Bugün okurken dikkatimi çekti.Dr.Ender Saraç Selülit giderici bir doğal çay taarifi yayınlamış.Bende Yazın yaklaştığı bu günlerde herkesin güzel ve selülitsiz bir görünüme sahip olması için derleyip yazdım.Umarım herkes istediği görünüme kavuşur.






  • Yarım çay kaşığı funda yaprağı

  • 2-3 yaprak melissa

  • 2-3 adet avakado yaprağı

  • Bir parmak ucu kadar zencefil

  • Küçük bir tutam kekik

  • Küçük bir tutam Biberiye

  • 5-6 adet saplarıyla beraber maydanoz

  • İnce bir dilim limon

  • 2 yaprak sinameki


Hazırlanışı:Bir su bardağı kadar suya limon hariç tüm malzemeyi koyarak 2 dakika kadar kaynatın.
3-4 dakika kadarda demleyin.İçine bir dilim limon koyup şekersiz ve sıcak olarak içebilirsiniz.
Günde 2-3 kere yapıp içebilirsiniz.Ancak çayın sıcak olmasına dikkat edin.Bir de bu çayı ne çok aç nede tokken tüketin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder